nagellak van de wastafel verwijderd met nagellak remover,krijg je dan een vlek?

Zonder aceton.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.8K
Amadea
11 jaar geleden
Van welk materiaal is de wastafel gemaakt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
uh,dat weet ik niet precies,maar bij welk materiaal krijg je wel een vlek en na hoelang?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als het net als een wc zeg maar van dat zelfde materiaal, porcelein is krijg je geen vlek. daar zit een flinke laag overheen.
Amadea
11 jaar geleden
Beetje kromme redenering: wij moeten voor jou uitzoeken welke materialen voor wastafels gebruikt worden en jou vertellen of er in vlek in komt, terwijl jij alleen maar even hoeft na te gaan welke merknaam op jouw wastafel staat...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedant Enjenj! Zoiets is het namelijk (:
thanx!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Dangera,ik bedoel krijg je dan een vlek van de remover(:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een ideaal middel om het te verwijderen is een mesje voor de keramische kookplaat

Antwoorden (3)

Keramieken wastafel kan wel tegen nagellakremover. Als die van marmer of natuursteen is. Eerst op onzichtbare plek uitproberen. Groet dangera
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nagellak is gemeen spul. Het is moeilijk te verwijderen zonder schade achter te laten. Nagellak lost op in aceton, maar we weten dat het gebruik van aceton toch risico´s oplevert. Gedroogde nagellak op gladde vlakken als parket en linoleum kunnen we eigenlijk alleen maar afdoende verwijderen door ze af te krabben. Met een beetje handigheid lukt dat in één handbeweging met een verfkrabber, een schraapstaal of een recht afgesneden stukje glas. De kale plek die overblijft maakt u goed schoon met zo weinig mogelijk water, waarna u de plek dik in de was zet. Na een poosje de overtollige was weghalen en opwrijven
Inspuiten met deodorant op basis van alcohol kan ook helpen.
Deze info komt van "Oma weet raad"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet doen, ik had ook nagellak op de pompbak gekregen en ik zeg het: spuit er haarlak op en veeg het weg met wat wc papier!!! Daarna spoel je je pompbak even uit met wat water. Dit is echt de beste manier. Niets werkte en die werkte meteen. Gebruik deze tip, dan zul je zien pompbak zo goed als nieuw!!