hoe krijg ik kauwgum uit een kleedje van een heel fijn stof (zijde en wol)?

ik weet hoe ik kauwgum moet krijgen uit kledij, maar het kleedje waar het op zit is heel fragiel dus ik durf niet goed met terpentijn, ijs e.d. erop los...
wat kan ik best doen?

7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Om kauwgum uit een kleedje van een fijn stof te verwijderen, kun je het beste een ijsklontje gebruiken. Leg het ijsklontje op de kauwgum en laat het een paar minuten liggen. De kauwgum zal hard worden en je kunt het er dan gemakkelijk afhalen. Als er nog resten achterblijven, kun je een vochtige doek gebruiken om deze te verwijderen.
Bronnen:
4 maanden geleden