Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb haar verf op mijn bank hoe krijg ik dat eruit?

De bank is kunststof. Dus niet van leer. De haar verf is semi permanent. Ik was met nat haar in slaap gevallen op de bank. En nu krijg ik het er niet af. Iemand de goude tip?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je hebt al een goed antwoord . Maar mocht dat niet werken . 2 mogelijke tips . Met risico van verkleuring vj bank . Maar op een plekje de witte AS van een sigaret mengen met weinig lauw water en voorzichtig daarmee een plekje als test doen. Tip2 met nog meer risico boter of leer vet op een doekje en dan voorzichtig zonder kracht mee draaien . Dat kan alleen als het echt leer is ( Leer vet gebruiken ) of echt gesloten kunst stof . Dus geen stof textiel maar wel bij imitatie leer . Succes
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Prima tips ( mooie kleur haar heb je nu weer :) Mocht alle niet helpen , dan kun je nog ook Head&shoulders proberen, helpt bij roos, maar ook prima "ontkleurder" .
Altijd wel even proberen op minder opvallend plekje .
Ps ik ben nu Rifje maar oo Conqie, geen MPS ;)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Lang geleden. Joh. Ik ga alles proberen. En dan zien we wie gelijk had.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Lange tijd geleden, of was jij lange tijd niet actief? ;)
Alles nu intussen geprobeerd en hielp ook 1 van de tips van de GV- schoonmaakbrigade?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Spuit er haarlak op en laat even zitten, daarna kun je de haarkleuring met een sopje verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding