in boeken en op films zie je heel vaak dat mannen en vrouwen conflficten hebben over de wc bril is dit realiteit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nooit gezien, wat bedoel je nu?
De bril omhoog of omlaag, spetters of achter gelaten strepen?
In welke films dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of Boeken?

Antwoorden (13)

In veel huishoudens wordt er veel gepraat over de wc bril
of je hem de volgende keer omhoog of omlaag wil zetten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoor het om me heen wel eens, maar zelf kan ik me er niet zo druk om maken. Ik (vrouw) doe toch ook niet telkens de bril omhoog als ik klaar ben? En heb trouwens liever dat de mannen vergeten hem omlaag te doen, dan dat ze hem helemaal niet omhoog doen.. Heb graag droge billetjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij ons thuis is het nooit een conflict geweest.
Er ging wel eens wat fout toen de kinderen nog klein waren, maar door elke dag een desinfecterend doekje langs de wc te halen, is dat probleem ook zo weer opgelost.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zie niet veel boeken en films waarin dit ter sprake komt, dus ik denk eerder dat het uit de realiteit bij jezelf thuis van doen heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad één van de meest zinloze discussies die er bestaat! Verder geheel met het antwoord van mijn voorganger eens!

Toegevoegd na 25 seconden:
Voorganger Ninteddy
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, het is een feit dat dit een gevoelig onderwerp blijft.

Mannen, hoe goed ze ook denken te kunnen sturen of 'hem' onder controle denken te hebben, het plasje gaat ondanks alle voorzorg weleens de andere kant op dan 'gepland'.

Oplossing: altijd zitten.
En, volgens mijn huisarts, ook aan te raden. Deze 'houding' is ontspannender en daardoor gaat het ook makkelijker, enz...

Wie heeft mij ooit aangeleerd dat ik staande moet plassen, en waarom?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat het in de film/het boek ook een moment is waarmee aangegeven kan worden: "kijk, ze zijn nu in de fase aangekomen dat ze kleine ruzietjes hebben"> is een bepaald stadium van een relatie. (Het is niet zo dat dit in de werkelijkheid/realiteit ook altijd gebeurt).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ons toilet is niet zo groot,dat we over de WC bril een conflict kunnen hebben!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee ik denk van niet.

Als je daar al een echtscheiding door zou krijgen, dan zit er echt veel meer verkeerd in die relatie.
( of bijvoorbeeld door een tandpasta dopje, haren in het putje, vuilnisbakken legen etc etc...)

Als dit soort dingen niet besproken kan worden, helpt een dure terapeut ook niet meer zoals ze dat in film ook oplossen :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
onnozel gezeur maak de wc 2 keer per week goed schoon,dat is belangrijk,ik ken die conflicten uit films maar dat waren comedyfilms,eentje was van J.Carrey bruce almighty
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moeders moeten hun zonen leren zittend te plassen. Dan worden de WC-brillen niet telkens bespetterd en zitten vrouwen en mannen droog. Volgens mij is het aardig macho om te blijven staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb nog nooit een boek gelezen of een film gezien waar dit ter sprake kwam, laat staan een conflict.

Is het realiteit?
Er zijn van die stickers:
"Heren doe de bril omhoog,
dames zitten ook graag droog."

Die zullen er niet voor niks zijn, dus zal het wel een
probleem zijn..........ergens........ofzo.
Persoonlijk heb ik er niks mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zal er eentje noemen. In een aflevering van How I Met Your Mother heeft Barney een briljant apparaat op zijn toilet dat ervoor zorgt dat na ieder toiletbezoek de WC-bril weer omhoog zal gaan. Houdt bazige types buiten de deur.
Inderdaad is dit een bekend thema in ruzies tussen man en vrouw. Doe de bril omhoog, de vrouwen zitten ook graag droog. Daarna moet je natuurlijk weer wel de bril omlaag doen als je man bent.