Ik heb een andere wasmachine gekocht en daar staat het symbool op van een lege waskuip. Wat betekent dit?

Toegevoegd na 38 minuten:
Het is een Bosch Exclusiv.

Onder het symbooltje staat een liggende streep met 2 kleine pijltjes naar rechts.

8 jaar geleden

Het beste antwoord

Ha, nu er bij staat om welke soort machine het gaat kom ik tot de ontdekking dat er op Goeie Vraag al een afbeelding van staat. En dat ik daar zelf antwoord op heb gegeven. Het derde symbool van http://bin.snmmd.nl/m/m1eyrcbwl08s_3.jpg betekent:
verkort draaiprogramma.
Als je die knop indrukt dan is het wasprogramma sneller klaar, maar wordt er meer energie verbruikt.
Amadea