Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Foundation op witte schoen wat nu?

Ik heb een witte schoen (gewoon normaal stof geen leer of kunstleer) maar daar is foundation op gevallen. Ik heb hem pas een paar dagen dus het is zonde om hem weg te gooien. Ik dacht er om na om schoenverf te kopen maar werkt dit wel? Zoniet hoe gaat die vlek weg? Bleek werkt niet azijn ook niet wat wel?
Hoop dat ik snel een reactie terug krijg

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Jammer dat je al met bleek en azijn aan het rommelen bent geweest, dat maakt de kans dat de vlek geheel verdwijnt kleiner. Wat je kunt doen, is een steradent tablet (of ander merk kunstgebittenreiniger) oplossen in een kopje water, terwijl dit nog bruist, giet je het op de vlek, al deppend werk je dan de vlek weg. Dit werkt ook met andere producten die werken door vrijkomend zuurstof, zoals Vanish bijvoorbeeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ivana
8 jaar geleden
...of waterstofperoxyde 3-10%
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat kan ook, heeft hetzelfde effect.
Ossengalzeep? Goed inwrijven even in laten trekken en uitspoelen.. Zo nodig meerdere keren herhalen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding