ik hb een oudere verrekijker met een rubberen behuizing,die plakt.Hoe krijg ik die schoon?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
5.6K

Antwoorden (2)

Dat is waarschijnlijk vet. Los een beetje soda in wat water op, neem een schuursponsje en maak daarmee de kijker schoon. Denk erom dat je het sponsje goed uitknijpt voor je de kijker gaat afboenen: vocht is erg nadelig voor de kijker.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ik denk dat er niet veel meer aan te doen is omdat het rubber totaal versleten is!!!
dat gebeurt er met rubber die oud wordt...
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hoe weet je dat?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb ik ook meerdere malen gehad met oud (en ook met niet eens heel oud) spul.
Ik denk trouwens dat het dan om een soort nep rubber gaat.