kun je dubbelzijdig plakband van je muur afkrijgen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
9.5K
Amadea
8 jaar geleden
Hangt er nogal vanaf waaruit die muur bestaat.
Amadea
8 jaar geleden
Het ervan afkrijgen lukt sowieso, maar hoe de muur er daarna uitziet is de vraag.

Antwoorden (3)

Ja hoor, dat lukt altijd, maar krijg je schade aan je muur? Dat ligt aan de muur.

Is de muur geverfd, dan trek je een beetje verf mee, maar zit er behang op, dan zou ik niet proberen om het plakband met stoom er af te krijgen, want je behang komt gelijk mee. Je zou kunnen proberen om het met een strijkijzer heet te maken, maar ook dan heb je toch dikke kans het behang te beschadigen.

Ik zou het met héél zachtjes trekken/pulken aan het uiteinde voorzichtig proberen en als het niet gaat, misschien iets er overheen plakken, een andere poster. Niet te strak dan zie je het niet.

Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Misschien lukt het ook met HG stickeroplosser?
Ik had het een keer gebruikt voor een raamsticker en dat werkte goed.
Je kan zoiets bij de drogist halen of bij praxis bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Probeer het eens met een haarfhon, beweeg deze langzaam heen en weer op een afstand van 25cm langs het dubbelzijdige plakband.
Gewoon proberen!

Succes