Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe moet je Roshe Runs schoenen met suede poetsen?

Ik heb van die rode Roshe Runs en die zijn nogal vies geworden door rondvliegend bier en peuken afgelopen koningsdag. Ik zou ze het liefst in de wasmachine doen maar de achterkant bevat suède... Hier is een linkje dat jllie weten om welke schoen en welke materialen het gaat : http://www.ebay.com/itm/Nike-Rosherun-HYP-Hyperfuse-Roshe-Run-Red-2014-NSW-Mens-Casual-Running-Shoes-/310932133313

De voorkant (volgens mij is dat textiel ik heb er geen verstand van) is een beetje hard geworden door ???

Vertel me aub welke materialen of poetsmiddelen ik nodig heb om ze weer helemaal of grotendeels schoon te krijgen... Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
861

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De schoen bestaat uit verschillende materialen die je apart moet schoonmaken
Het kwetsbaarste gedeelte is het suede alleen droog afborstelen met een rubber borsteltje en als dat niet lukt een schoonmaakmiddel voor suede aanschaffen. Houdt water uit de buurt van het suede.
Het simpelste de kunststof ( zool, logo) vochtige doek afwasmiddel en poetsen.
De voorkant zou ik ook eerst proberen met een vochtige doek en als dat niet voldoende is een schuim bv tapijtreiniger.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding