Hoe krijg je de messen van een Tomado blender af?

Ik heb een aardbeien smoothie gemaakt en nu wil ik heb eens extra goed schoon maken. Maar ik moet bij het rubber en de messen zitten vast..!?
Is er een andere manier i.p.v. trekken om de messen los te krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.7K

Antwoorden (2)

Het zou kunnen dat je onderaan het een slag moet draaien.
Maar dat moet je uitproberen.
Bij mijn blender werkt dit wel zo.

Toegevoegd na 5 minuten:
Er zijn ook handleidingen online.
www.handleidingen.com.
Succes er mee.

Toegevoegd na 15 minuten:
Sorry het moet zijn www.gebruikershandleiding.com.

Toegevoegd na 1 uur:
Indien je met bovenstaande informatie niets kunt heb ik nog de volgende tip voor jou.
Je kunt mailen naar tomado@blokker.nl
Hier kun je info opvragen.
Toevallig net gezien.
12 jaar geleden
Meestal draaien tegen de draairichting in. Misschien moet je iets tussen de rotor steken om de motor vast te houden.