hoe kan ik best de witte bodywarmer van men vriend afkuisen zonder te wassen?

witte bodywarmer , plastiek achtig ... is geel beginnen uitslagen van tegen muren leunen enzo , mag niet gewassen worden , hoe maak je deze proper ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarom mag het niet gewassen worden?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
omdat ik geen wasmachiene heb in de buurt en dat gaat pas vrijdag , maar hij ziet er nu niet uit , het is maar voor hem wat '' acceptabeler '' te maken
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt het met een schoon vochtig doekje een beetje proberen het ergste eraf te halen,maar of het gaat lukken?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Breng hem naar de stomerij.

Antwoorden (1)

Ik pak meestal een doekje met water en zachte zeep (je weet wel: die gele van o.a. driehoek). Eerst met koud water en de zeep, doekje goed uitwringen, dan met een iets natter doekje nadeppen/wrijven, dan met een handdoek droogdeppen. Eerst wel op een onzichtbaar stukje proberen (bijv. binnenkant zoom). Wanneer dit niet werkt maak je het water iets warmer. Wat je ook kunt proberen: water met een scheutje natuurazijn, afwasmiddel of wasmiddel (niet teveel), of shampoo.