Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik best de witte bodywarmer van men vriend afkuisen zonder te wassen?

witte bodywarmer , plastiek achtig ... is geel beginnen uitslagen van tegen muren leunen enzo , mag niet gewassen worden , hoe maak je deze proper ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
757
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarom mag het niet gewassen worden?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
omdat ik geen wasmachiene heb in de buurt en dat gaat pas vrijdag , maar hij ziet er nu niet uit , het is maar voor hem wat '' acceptabeler '' te maken
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt het met een schoon vochtig doekje een beetje proberen het ergste eraf te halen,maar of het gaat lukken?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Breng hem naar de stomerij.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik pak meestal een doekje met water en zachte zeep (je weet wel: die gele van o.a. driehoek). Eerst met koud water en de zeep, doekje goed uitwringen, dan met een iets natter doekje nadeppen/wrijven, dan met een handdoek droogdeppen. Eerst wel op een onzichtbaar stukje proberen (bijv. binnenkant zoom). Wanneer dit niet werkt maak je het water iets warmer. Wat je ook kunt proberen: water met een scheutje natuurazijn, afwasmiddel of wasmiddel (niet teveel), of shampoo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding