Hoe krijg ik mijn blauw geworden mouwen van mijn trui weer wit?

Helaas heb ik mijn net nieuwe trui met witte mouwen gewassen met een spijkerbroek... Nu zijn de mouwen en de witte boord lichtblauw geworden, hoe krijg ik de mouwen weer wit zonder de bedrukking op de trui aan te tasten?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ohja, de bedrukking is dat plastic achtige materiaal, rood met blauwe vogels

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je zou ontkleurder kunnen proberen
http://www.drogisterijtoppers.nl/dylon-dylon-ontkleurder-p-2311.html
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oh en dan even bellen met Dylon of je ontkleurder ook kan gebruiken als iets een opdruk heeft. Staat misschien ook in de bijsluiter, maar bellen is denk ik de kortste klap.

Antwoorden (2)

Dat gaat lukken met Echfa wit. Dit is te koop bij de supermarkt en drogisterij. Lees voor gebruik de gebruiksaanwijzing. Maakt verkleurde kleding weer stralend wit, ik heb nog nooit meegemaakt dat een plasticachtige opdruk hierdoor verbleekte.
http://www.ah.nl/appie/producten/product/wi196824/biotex-echfa-wit
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een paar uur in een emmer met azijnoplossing laten staan en daarna gewoon in de machine.