In het nwe voetbaltenue van mijn zoon staat geen wasvoorschrift. (bekend voetbalmerk) Mag ik ze strijken na het wassen>drogen?

Ben bang dat het verbrandt, heb geen verstand van dit soort dingen

Toegevoegd na 25 minuten:
Het enige dat er in het label staat is Nike dri-fit

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je mag op GV gewoon het merk noemen hoor.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke haha, Nike!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op stand 1 kan je je nauwelijks een buil vallen, maar moet het gestreken worden?

Het beste antwoord

Was de shirts binnenstebuiten op 30 of 40 graden in de wasmachine
Droog de shirts niet in de droger, maar gewoon op de waslijn/kledinghaakje
Strijk de shirts aan de achterkant van het shirt op 100 graden, dus niet over de afbeelding strijken!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Meestal is sportkleding strijkvrij, kijk even of het nodig is, zo ja, strijk dan op synthetisch (1 stipje).