Hoe krijg ik de geur uit mijn gewassen tapijt?

Sinds ik mijn tapijt heb gewassen (enkele vierkante meter groot en een cm dik) stinkt het, een beetje zoals een natte hond ruikt. Ik heb het nochtans zo snel mogelijk laten drogen in de hete zon tijdens de afgelopen warme dagen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Het hoeft ergens nog maar een klein beetje nat te zijn en het kan blijven stinken. Het kan heel lang duren voordat je tapijt volledig droog is en dus niet meer stinkt.

Ik zou het zolang het buiten droog is buiten laten liggen, ondersteboven, op een groot laken oid.

Succes!