ik heb stickers op mijn piano geplakt maar nu hangen er allemaal restjes plakband op, hoe krijg ik die er van?

Het mag geen schadelijk product zijn voor mijn piano!

Toegevoegd na 37 minuten:
Ze gingen op mijn toetsen zelf. Sorry ik was dit vergeten te melden.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4.1K

Antwoorden (5)

Warm water op een doekje ''weekt'' de lijm en het papier.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer het met lampenolie, of slaolie. Door de olie plakt de lijm niet meer en kun je de lijmresten makkelijk verwijderen. Daarna maak je de vette vlekken schoon met een sopje van water met afwasmiddel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Met een schuur papier over de sticker gaan en dan met lak de Piano opnieuw verven voor een gelijke kleur. (De hele piano)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt het met stickeroplosser losmaken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou een beetje terpentine op een doek doen en daarmee de plak verwijderen.
De lijmresten zijn daarmee zeer makkelijk te verwijderen en ik denk niet dat je de toetsen van je piano ermee beschadigd.