Was met een witwasmiddel, maar voeg ook een hand soda toe.
Doe dat wel bij elke was,dan blijft alles super wit.
En de machine en de leidingen blijven ook schoon!

Maar niet bij de bontjas!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Door het sap van één citroen bij het wassen toetevoegen zou het vergelen tegen gaan.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ook Kast goed dicht houden of zo nodig kleding in donkere plastiekzak steken.
fremar
9 jaar geleden
De uitzet van een bruid werd in vroeger tijden in blauw papier verpakt. Zo ook de mijne.
Dit voorkwam vergeling gedurende de lange tijd dat alles bijeen gespaard werd voor de bruiloft.
Zo moet je dus nieuw wit linnengoed bewaren, want dat ga je natuurlijk niet eerst wassen. Ook gewassen en te bewaren witte kleding kan je zo voor vergeling behoeden.
Ivana