Kan het kwaad dat ik m'n zilveren ring niet afdoe wanneer ik met me handen in het sop moet?

Het gaat dan niet om een kwartiertje soppen maar een hele dag want ik maak een eetcafe schoon. De ring gaat dermate moeilijk af dat ik hem liever laat zitten.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Nee hoor, er gebeurt niks mee. Ze worden misschien wel schoon van Toegevoegd na 11 minuten: Als je zilveren ringen schoon gaat maken heb je 6 dingen nodig: - Zilveren sieraden - Oude tandenborstel (voor de moeilijke plekken) - Alcohol - Water - Ammonia - Zeepsop Dus het kan echt geen kwaad.

Ik zou zelf de ring thuis laten als ik jou was want onder de ring komen etensresten en resten van water en schoonmaakresten te zitten.Dit is onhygiënisch en je kunt er eczeem op je huid onder de ring van krijgen.

Als je een kettinkje draagt kun je de ring daar aan doen als je bezig bent met schoonmaken. Op zich is het niet schadelijk voor de ring en kun je hem gewoon om-houden maar zoals mijn voorgangster al zei, je kunt er nare eczeem van krijgen. Ik doe mijn ring altijd af met schoonmaken en maak mijn vingers goed droog voordat de ring weer omdoe.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100