Hoe kun je het beste de buitenkant schoonmaken van het toilet?

De buitenkant van mijn toilet heeft allerlei groeven. Ik vind het lastig om dit schoon te maken.
Heeft iemand handige tips? Zodat alles weer stofvrij en fris eruit ziet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Mr muscle ontvetter (mijn favo schoonmaakmiddel) erop spuiten, minuutje laten inwerken.
Met een schone vochtige doek afnemen, als je groeven er smal zijn met tandenborstel schoonmaken, of een mes om de doek doen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Een stomer zo blaas je alles tussen de groefjes weg met stoom :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schrobben met een oude tandenborstel doet wonderen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eerst met een stofzuiger het stof wegzuigen daarna met een natte doek afnemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
schuursponsje met een sopje en dan de zachte kant, zodat je goed in de groefjes kunt komen.

Ik doe mijn wc eens in de maand helemaal met chloor, (onderzijde wanden en pot en vloer) Een hoop gespetter maar de vloer is daarna ook weer heerlijk fris... ( wel oude kleding aantrekken) en ook de voegen zijn weer mooi van kleur.
Vooral met van doe kleine mannetjes in huis is dat soms best nodig, aangezien die nog al eens spetteren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een schoonmaakmiddel en een oude afwasborstel.
Bij erge vervuiling, ovenreiniger erop spuiten, even wachten en dan met de oude afwasborstel naboenen.