hoe zit dat met stofzuigerzakken, waar haal je die?

ik heb een hele goedkope stofzuiger ooit aangeschaft via het internet, het merk staat er niet eens op. zodoende vroeg ik mij af wat ik er aan kan doen om een zak te bemachtigen? volgens mij een literzak.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
scheur het kartonnen ding er af dat je in de stofzuigerklep klemt, en ga er mee naar de supermarkt om te vergelijken. er is er vast wel 1 die er op lijkt. De grootte van de zak is minder belangrijk, als het maar ongeveer klopt..
Mocht je niets vinden, ga dan naar een winkel met onderdelen voor huishoudelijke apparaten.. Ik kan me bijna niet voorstellen dat er nergens een merknaam op staat, ook al goed de onderkant en achterkant of zelfs de binnenkant bestudeerd?

Het beste antwoord

Neem een plaatje mee van de zak, vooral het stukje karton dat de aansluiting vormt met de stofzuiger is van belang. Ga naar een zaak zoals marskramer, v/d of Hema en laat een verkoper de aanlsuiting zien. Zij kunnen je adviseren welk type zak het beste zal passen

Toegevoegd na 1 minuut:
Hier kan je online zoeken± http://www.stofzuigerzakken-online.nl/contents

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.google.com/images?hl=nl&q=stofzuigerzak+type&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1600&bih=785
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Dan haal je er toch de oude zak uit en neem je mee naar Blokker (neem tenminste aan dat er nog een zak in zit).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is inderdaad lastig als je geen merk weet.
Ik weet dat er in Amsterdam een speciaal winkeltje hiervoor is genaamd 'de stofzuigerkoning'.
http://www.mielestofzuigerkoning.nl/
Als je hier in de buurt woont, zou ik er zeker langs gaan, want zij hebben verstand van alle stofzuigers! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het een literzak is kan je die bij de blokker kopen daar zijn ze de beste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Scheur het kartonnen ding er af dat je in de stofzuigerklep klemt, en ga er mee naar de supermarkt om te vergelijken. er is er vast wel 1 die er op lijkt. De grootte van de zak is minder belangrijk, als het maar ongeveer klopt..
Mocht je niets vinden, ga dan naar een winkel met onderdelen voor huishoudelijke apparaten..

Ik kan me bijna niet voorstellen dat er nergens een merknaam op staat, ook al goed de onderkant en achterkant of zelfs de binnenkant bestudeerd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan ook een stoffen stofzuigerzak kopen daar zit een rits in om de vuiligheid er regelmatig uit te halen.
Zulke zakken zijn universeel en goedkoper dan de klassieke zakken je kan ze meestal krijgen in de blokker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga eens langs bij de 'Handyman', deze winkels hebben een groot assortiment en kunnen 't bestellen als het niet op voorraad is. Je betaalt daar wel de 'hoofdprijs', maarja je hebt een goedkoop machientje.......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij ons staat op de markt een man die o.a. stofzuigerzakken verkoopt. Hij heeft heel veel verschillende soorten en adviseert je goed. Niks ten nadele van de Blokker of dat soort winkels, maar ik twijfel vaak aan de deskundigheid van het personeel. Wellicht staat er op een markt bij jou in de buurt ook zo'n kraam. Neem, zoals eerder gezegd, de bovenkant van de zak mee en zeker dat zo iemand je goed kan helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag eens advies bij https://www.stofzuigerzakkenxl.nl/ die kennen alle soorten stofzuigerzakken. Je kan bij dit bedrijf ook een foto opsturen van je huidige stofzuigerzakken via de live chat die ze hebben op de site