Wanneer ik een voorwas programma gebruik blijft het vloeibare hoofdwasmiddel dan wel in het bakje zitten of loopt het langzaam weg?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Bij mij loopt het weg. Het is dus óf voorwasmiddel en hoofdwasmiddel in poedervorm, óf vloeibaar wasmiddel en géén voorwas.
Je kunt wel extra vuil goed te voren in een emmer met biotex zetten en de was dus later bij elkaar voegen en alleen de hoofdwas doen.
Ivana
10 jaar geleden
Cryofiel
10 jaar geleden
Hoe weet je dat het wegloopt?
Ivana
10 jaar geleden
Dat kan je toch zien!. Direct als het water door het bakje stroomt van de voorwas heb ik door een klein kiertje (het bakje schuift naar voren open) gekeken of het vloeibaar wasmiddel nog in het daarvoor bestemde bakje bleef, maar nee, het was met de noorderzon vertrokken. Ik zal het gewoon wegglijden in de machine.
Ik vind dat eigenlijk nogal duidelijk. Vloeibaar wasmiddel is bestemd voor het doen van alleen de hoofdwas-zonder-voorwas.
Cryofiel
10 jaar geleden
Ik kan dat met geen mogelijkheid zien. Mijn wasmiddelbakjes zitten in het deksel van de wasmachine. Om te kijken of er nog wasmiddel in zit, zou ik het wasprogramma moeten stoppen, een minuut moeten wachten tot ik de wasmachine zou mogen openen, en dan kijken.
Ivana
10 jaar geleden
ik heb een ongeveer twintig jaar oude Miele. Dat zal het wel zijn.;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou ik heb pas een nieuwe met een schuifbakje aan de voorkant en daar zie je het ook weglopen.