Hoe haal je plakbandresten van een 'Magnifying Sheet' af?

Ik heb een vergrootglas lens gekocht van plastic en wilde die in een doos inbouwen zodat het een projector werd. Ik had plakband gebruikt, toenging er iets mis en moest ik alles uit elkaar halen... Maar de resten plaksel zijn op de lens gebleven! Hoe krijg ik dat veilig schoon?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Gebruik hiervoor olie, lampenolie of babyolie bijvoorbeeld, de vetresten haal je eenvoudig weg met allesreiniger, of speciale vetverwijderaar.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het vet verwijderen met afwasmiddel is nog veiliger.