Onlangs is mijn wasgoed met smerige vlekken uit de wasmachine gekomen. Hoe kan ik die vlekken verwijderen?

Ik heb de wasmachine inmiddels grondig gereinigd en ontkalkt en de was komt nu weer schoon uit de machine maar kan ik de vlekken op mijn kleding er nog uitkrijgen? Ik heb de kleding al een aantal maal opnieuw gewassen en ook al eens vooraf in de Biotex gezet maar de vlekken zijn er niet uitgegaan. Ook met Dasty vlekverwijderaar heb ik de vlekken er niet uit gekregen.
Ik had niet op tijd gezien dat de was met vlekken uit de machine kwam dus de vlekken waren al ingedroogd toen ik de was eruit haalde.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.6K

Het beste antwoord

Probeer het eens met St Marc wasmiddel, dit is te koop in de bouwmarkt en bedoeld voor werkkleding, je krijgt er de gekste vlekken mee uit.
http://www.bernard.be/onderhoudsproducten/algemene-detergenten/superkrachtige-detergenten/wasmiddel-st-marc-1-6-kg?version=ber-BENL

Hou je wasmachine schoon, was hem 1 keer per maand zonder wasgoed, op de hoogste temperatuur met een schep soda in de trommel, doe na een half uurtje nog een schep soda in het waspoederbakje (laatje). Daarmee voorkom je een hoop narigheid.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt. Ik ga het proberen.