Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Onlangs is mijn wasgoed met smerige vlekken uit de wasmachine gekomen. Hoe kan ik die vlekken verwijderen?

Ik heb de wasmachine inmiddels grondig gereinigd en ontkalkt en de was komt nu weer schoon uit de machine maar kan ik de vlekken op mijn kleding er nog uitkrijgen? Ik heb de kleding al een aantal maal opnieuw gewassen en ook al eens vooraf in de Biotex gezet maar de vlekken zijn er niet uitgegaan. Ook met Dasty vlekverwijderaar heb ik de vlekken er niet uit gekregen.
Ik had niet op tijd gezien dat de was met vlekken uit de machine kwam dus de vlekken waren al ingedroogd toen ik de was eruit haalde.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Probeer het eens met St Marc wasmiddel, dit is te koop in de bouwmarkt en bedoeld voor werkkleding, je krijgt er de gekste vlekken mee uit.
http://www.bernard.be/onderhoudsproducten/algemene-detergenten/superkrachtige-detergenten/wasmiddel-st-marc-1-6-kg?version=ber-BENL

Hou je wasmachine schoon, was hem 1 keer per maand zonder wasgoed, op de hoogste temperatuur met een schep soda in de trommel, doe na een half uurtje nog een schep soda in het waspoederbakje (laatje). Daarmee voorkom je een hoop narigheid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt. Ik ga het proberen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding