Hoe kan ik groene aanslag uit plexieglas verwijderen?

Plexieglas wat open is en zodoende zit de groene algaanslag vanbinnen in de uiteinden van de platen [kweekkas].Hoe krijg ik die aanslag eruit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Je zou HG groene aanslag reiniger kunnen proberen:HG groene aanslagreiniger verwijdert de bekende grauwe groene sluier, of beter gezegd algengroei, van terrassen, paden, muren, daken, bielzen, terra cotta potten, grafzerken, etc. Na het aanbrengen is de algengroei binnen 36 uur verdwenen. De reiniger zet zich vast in de ondergrond waardoor het materiaal voor een paar maanden goed beschermd is tegen algengroei
fremar
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank je wel voor dit goeie antwoord,zal het proberen. Gr. T.