Ik heb laatst een vieze suede jas in de wasmachine gegooid en een wolwas gedraaid.
Nat opgehangen, en rustigaan gedroogd, niet bij een warmtebron.
Hij is er als nieuw uitgekomen.
Ik raad je dus hetzelfde aan.
Rieneke1
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Timberlands zijn toch schoenen? Weet niet of het handig is om schoenen in de wasmachine te doen
(zou zelf zo geen betere optie weten trouwens)
Rieneke1
10 jaar geleden
Ik doe vaak schoenen in de wasmachine, goed tussen lakens of zo, zodat ze niet alle kanten uit draaien, gaat best.
Op wolwas en zonder centrifugeren zou ik het zeker wagen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
goed om te weten! plusje had je al, dus die blijft sowieso staan
Ik zou dit niet zelf proberen maar df naar een stomerij gaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Rieneke1
10 jaar geleden
Kan, maar is best duur.