Hoe verwijder ik slakkenspoor van mijn nieuwe suède laarzen?

Helaas is er vannacht een slak over mijn nieuwe zwarte suède laarzen gekropen. Je ziet een duidelijk spoor lopen, en het ziet er niet uit! Hoe zou ik dit kunnen verwijderen zonder mijn laarzen te verpesten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (2)

Slakkensoorten veeg je er zo af als ze droog zijn. Gewoon even met een droog doekje er overheen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het sllakke spoor trekt niet in als je het suede tegen water behandeld hebt. Met een suede borst voorzichtig verwijderen en daarna het suede zachtjes op borstelen met dezelfde borstel. Daarna ook die andere laars hetzelfde behandelen. Het gaat er natuurlijk wel iets anders uitzien maar dat heb je nu eenmaal met suè!de. Dat is de vleug die veranderd net als bij tapijt. Echter niemand die dat zoet als je ze draagt. Wil je dat ivv niet. Dan geen suède meer kopen