Hoe krijg ik de petroleumgeur uit een nieuwe handtas?

Ik kocht een goedkope handtas, maar kan ze niet gebruiken omdat ze, zowel aan de binnenkant als aan de buitenkant, heel sterk naar petroleum ruikt. De handtas ligt al maanden in de garage te verluchten.
Heeft iemand tips hoe ik deze geur weg krijg?
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik had een keer een Marokkaanse tas gekocht die verschrikkelijk stonk. Op aanraden van de verkoper heb ik het leer ingewreven met Nivea. Dat heeft heel goed geholpen. Misschien loont het de moeite om zo te proberen die petroleumgeur weg te krijgen. Succes.

Antwoorden (1)

Wat helpt is een tijdje een kop sterk gezette koffie erin laten staan. (moet je koffie natuurlijk niet vervelend vinden ruiken) Ook heb je geurzakjes voor in je huis welke je erin kan leggen.