Hoe verwijder ik doffe plek op tafel?

Ik heb een "oude" houten tafel die, op de plek waar ik altijd (achter m'n laptop) zit dof/licht uitslaat.
De tafel zit in de beits of lak (niet hoogglans).

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
11.9K

Antwoorden (2)

Opnieuw lakken/in de beits zetten is de enige oplossing helaas.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lijkt mij ook de beste oplossing. Wel even opschuren +
Met Meubeline, dat heb je voor lichte en voor donkere houtsoorten.

HG meubeline is een hoogwaardig onderhoudsmiddel voor gebeitste, gelakte, geoliede, onbehandelde of in de was gezette meubels. Met HG meubeline verdwijnen vlekken en uitgebeten water- en alcoholkringen. Grauwe, verbleekte meubels krijgen hun natuurlijke kleur en glans weer terug en zelfs krassen worden gecamoufleerd. HG meubeline met een schone, niet pluizende doek, royaal in rechte banen aanbrengen en 6 à 10 uur laten inwerken. De plaatsen waar HG meubeline volledig is ingetrokken opnieuw behandelen. Als het produkt volledig is ingewerkt, het restant met een schone doek verwijderen.
Meubeline is te koop bij drogisterijen, bouwmarkt, sommige supermarkten en Marskramer.
PRIJS: € 7,85