Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het erg als ik Robijn Wasmiddel ''Voor heldere kleuren'' Plus gebruik met Robijn Wasverzachter Puur & Zacht ?

Werkt het niet averechts ? of gaan kleren stinken of juist lekker ruiken ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
738

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Robijn wasmiddel heeft een geur, wasverzachter puur en zacht is neutraal, na het wassen hou je de geur van het wasmiddel lichtjes over. Het is niet erg nee. Je kan je afvragen waarom je puur en zacht gebruikt, wanneer je dit doet om geen geur aan je kleding te krijgen, kan je beter ook een neutraal wasmiddel gebruiken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo, gelukkig, Heb ook Droogtrommeldoekjes van Robijn in de droger gedaan, het zit nu in de Wasdroger en de kleren ruiken super lekker, ik hoop dat de werkkleding de hele dag lekker ruiken. Ik wil juist de geur op mijn kleding de dag lang of dagen door Ik kocht normaal de goedkope wasmiddel & verzachter en nu voor het eerst de Robijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik gebruik meestal wasverzachter van lenor goudkleurige fles 7x longer freshness, gold orchid. Ruiken de kleren super lekker van.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
O, ga ik ook eens proberen Bedankt.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding