Hoe voorkom ik pluizend beddengoed?

Ik ondervind erg veel hinder van pillende onderlakens. Kan ik dit voorkomen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit is lastig ,omdat je beweegt in bed krijg je die vervelende balletjes en een onderlaken kun je ook niet binnenstebuiten wassen om het een beetje te ontzien
Ik heb veel beddengoed van het welbekende zweedse warenhuis en zowel het katoen als de stretch onderlakens blijven geweldig mooi en gaan niet pullen
Laatst kocht ik echter bij de Zeeman en action wat onderlakens en beddengoed voor de kids en dat gaat inderdaad vreselijk pullen,ik denk dat kwaliteit hier veel mee te maken heeft
Ikea is trouwens ook niet heel duur en ze hebben echt leuk beddengoed