Middel tegen gele nicotine vingers?

Na vele dingen geprobeerd te hebben lukt het me niet om de aanslag van mijn vingers te verwijderen.
Zo heb ik al glorix, soda, brandspiritus, dubro citroen, citroensap uit die gele citroenflesjes, tandpasta geprobeerd maar niets helpt.
Normaal heb ik er geen last van en zie je niets, maar nu blijft het aanwezig en krijg het niet weg.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
12.4K

Antwoorden (3)

Het enige wat echt helpt is

>>>BOENEN met VERSE CITROEN <<<

Mijn vriendin had gele/bruine vingers van de nicotine en kocht iedere week citroenen ... zij boende echt en het werkte...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan zijn die gele flesjes citroensap dus niet goed, ik zal dat ook eens proberen met echte citroenen, dank je wel!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Graag gedaan.
Iedereen weet dat het ongezond is dus stoppen is het beste advies. Maar mocht je toch door willen gaan met roken let er dan op hoe je je sigaret vasthoudt. Zorg ervoor dat je het kopje van je sigaret boven je nagels houdt omdat rook altijd omhoog gaat. Rook verder je sigaret niet te ver op zodat de rook zover mogelijk bij je nagels vandaan blijft.

Is het kwaad al geschied en zijn jouw nagels verkleurd? Geen nood, met de onderstaande tips krijg je je nagels weer mooi. Er zijn verschillende methoden om je verkleurde nagels weer helder te krijgen. Verwijder eerst eventuele restanten van nagellak en probeer dan de volgende tips:

Gebitsreinigingstabletten
Heb je gebitsreinigingstabletten in huis? Los dan een tablet op in een bakje water en week je nagels 5 minuten in deze oplossing. Borstel ze vervolgens schoon met een nagelborsteltje.

Citroensap
Geen gebitsreinigingstabletten in huis? Met citroensap kan het ook. Week je nagels 5 minuten in een badje met warm water en een scheutje citroensap. Verzorg je handen en nagels na die tijd met een dikke laag handcreme.

Overige producten die werken;

Herome nailwhitening power
Dit product is speciaal ontwikkeld voor het mooi wit bleken van verkleurde nagels. Los de inhoud van één zakje op in een kommetje handwarm water. Week je handen 5-10 minuten in het badje en spoel ze grondig af. Smeer je handen vervolgens in met een verzorgende creme.

Herome glansvijl
Met deze vijl kun je het bovenste oppervlak van je nagels vijlen zodat ze mooi gaan glanzen. Hiermee vijl je ook het laagje eraf waar de kleurstof in is getrokken. Let op: deze behandeling mag je maximaal éénmaal per maand uitvoeren!

Corrigerende glamour whitener nagellak
Dit is een speciale lak die je kunt gebruiken wanneer je nagels verkleurd zijn. Wanneer je de lak hebt aangebracht dan zien je nagels er heel natuurlijk uit. De nagellak bevat speciale corrigerende kleurstoffen die een doffe gele kleur omtoveren tot een jonge roze stralende nagel. De roze en witte kleuren worden geïntensiveerd waardoor het lijkt alsof je van jezelf hele mooie gezonde frisse nagels hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gewoon overgaan op de electrische sigaret of dampen.
Dan heb je ook het gevoel dat je iets tussen je vingers hebt en nicotine inhaleert wat je gewend bent. en is net als een shaggie of sigaret rustgevend.
Het is goedkoper dan shag of sigaretten en je krijgt al die teerzooi en andere stoffen niet in je lichaam.
Dit in vele smaken en nicotinesterktes te verkrijgen is en onderling mengbaar.
Het zal in het begin wel even zoeken zijn wat voor jou de fijnste belevenis is.
De gele vingers zie je het meeste bij shagrokers daar zij meestal tot aan laatste stukje doorgaan.
Maar die nicotine zit er niet op, maar is in de huid getrokken.
Ga niet te veel poetsen en schuren aan de huid daar deze er ook ruw van word.
Het beste is het ergste proberen weg te halen met een beetje "kale"ammonia en verder moet het gewoon wegtrekken en moeten de nagels uitgroeien.