Hoe krijg ik een muffe lucht uit een traploper?

3 maanden geleden zijn wij verhuisd naar een huis dat een jaar leef heeft gestaan. Op de trap ligt een loper (van boven naar beneden) en door de muffe lucht die daarin zit, stinkt het hele huis.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.4K
Ivana
10 jaar geleden
Gooi de traploper bij het vuil en koop van die ronde halve plaktreden, dan is alles weer fris.

Antwoorden (2)

Je kunt hiervoor het beste een emmer water met gelijke delen azijn de trap borstelen en erna met een droge doek wrijven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Borstelen? gaat die loper dan niet naar de bliksem?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Natuurlijk niet te hard borstelen.
bij de A.H of bij de drogist kan je een fles met verstuiver halen van het merk HG om nare en vieze geurtjes te neutraliseren.. gewoon je traploper helemaal goed inspuiten en als het goed is is de vieze muffe lucht er dan uit, zonodig herhaal je het nog een keer zo een fles kost geloof ik 7,95 en het werkt perfect succes