hoe krijg je cementsluier van de tegels als je al hg en schrobben hebt geprobeerd?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit werkt gegarandeerd http://roveq.nl/index.php/industriele-ontkalker.html

Antwoorden (3)

Met zout zuur verwijder je t zo inspuiten ff borstelen en afspoelen
Kan je krijgen bij n profesionele bouwmatterialen zaak
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Echte groene zeep in de pot, verkrijgbaar bij de drogisterijen.

Met een doek dik opbrengen en uitsmeren,
in laten trekken,
daarna met een borstel en microvezel doeken verwijderen, afspoelen met water.

Kun je ook doen als je kalk op je tegels hebt, haal je er op deze manier af en blijft ook lang kalk vrij omdat er een beschermende laag op komt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
kijk op moellerstonecare.nl daar zijn div cementsluier verwijderaars verkrijgbaar