hoe maak ik de spuitmonden van een bubbelbad schoon? Er zit groene aanslag op, die met bubbelbadreiniger van HG niet verdwijnt. Heb antikal en azijn a

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4K

Antwoorden (2)

Bij het bubbelbad bij ons thuis heb ik ze met bleek schoon gemaakt. Maar ik weet niet wat voor spuitmonden jij bedoeld.

Bij die van ons zitten er 8 grijze dopjes in de bodem die hele kleine belletjes geven, en 8 grote in de zijkant die hardere stralen spuiten.

Die grijze dingen heb in bleek op gegoten, en de spuitmonden in de zijkant bleek in gegoten, paar uur laten trekken.

Toen de douchekop op een harde straal gezet, en hiermee in de spuitmonden gespoten, toen kwam er allemaal troep uit. Daarna alles met de harde straal afgespoten.

Toen het bad vol laten lopen (heet water) flinke lading bleek erin (halve fles) en daarna het bad 2 uur laten bubbelen.

Daarna leeg laten lopen, goed naspoelen, en toen was het schoon. Ik hoop dat dit voor jou ook een oplossing bied.
10 jaar geleden
Groen is algen of schimmel. Hg schimmel verwijderaar helpt, maar normaal chloor werkt ook prima. Wel goed uit spoelen.