Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik deze geur weer uit mijn tas?

Ik kwam erachter dat in mijn tas een mandarijn een week heeft liggen rotten. Ik had de tas een week lang niet gebruikt. Nu is mijn tas verder wel schoon, en heb ik mijn tas in de was gegooid. Alleen heb ik nu 1 probleem: Mijn schoolboeken stinken zelf niet als je er aan ruikt (rotte mandarijn stinkt ook niet opzich, het is meer een beetje een vervelende geur) maar als ik ze in mijn tas doe, en op school op mijn tafel mijn tas openmaak ruik ik de geur toch wel goed. Ik vind dit heel vervelend en wil ook niet om de 10 seconden parfum op mijn tas gaan spuiten.

Dus, weet iemand hoe ik deze geur uit mijn boeken krijg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
9.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

De binnenkant van de tas inspuiten met Febrèze (te koop bij drogisterijen), en 'm dan een dag buiten (op een droge plek) in de wind laten wapperen.
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Elk boek afzonderlijk een paar dagen in een afgesloten plastic zak met een schep grote korrelsoda te leggen. Daardoor wordt de geur geneutraliseerd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Koffie(bonen), wilt ook nog wel helpen. Neem zo'n soort cadeauzakje, wat koffiebonen en stop die in je tas.
even een weekend in de soda zetten.
Gewoon tas vullen met soda(geen water toevoegen)
De soda neemt de vieze op,probeer maar het werk echt.

Toegevoegd na 41 seconden:
ik bedoel,vieze geur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding