Gaat de verf van een glow in the dark paint party uit je kleren?

De dress-code is 'wit'
Ik vraag me af of je daarna dan ook nog je witte shirt kan dragen na een wasbeurt. Of blijft het er echt inzitten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
16.3K

Antwoorden (1)

Het zal lang zichtbaar blijven, immers het is gewoon chemische rotzooi.
Maar na een paar wasbeurten verdwijnen ook die vlekken.
Maar als je angstig bent om nadien nog als een kerstboom rond te lopen,
dat is niet nodig, die stoffen zijn vrij snel uitgewerkt.
Maar het laat wel terdege vlekken achter.

Beter is om iets aan te trekken wat je nadien gewoon kan afschrijven ;-)

Have fun