Kan je kleding bewaren in een opbergdoos/bak?

In plaats van een kast. En hoe zorg je er dan voor dat die kleding niet muf gaat ruiken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (2)

Ja dat kan. Je zou een opbergbox kunnen nemen met een aantal luchtgaten. Of ze er zelf in maken. En dan een geurbuiltje er in doen. Van die zakjes potpourri, die kan je bij Blokker, Xenos en veel drogisterijen kopen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tegenwoordig zijn er vacuumzakken te koop waarin je de kleding in kan stoppen en die je met een stofzuiger vacuüm zuigt.
Mijn vriendin doet het als volgt: zak in de bak, kledij in de zak, zak vacuüm trekken, deksel op de bak en klaar.
Kledij komt er even fris uit als ze erin is gegaan. Dit werkt ook goed met een dekbed of dekens.