Hoe lang duurt het voordat de eerste spoelbeurt (wasmachine) begint?

Ik wil graag onze was langer laten weken in constante temp van 40 graden.
Spoelt al het water met azijn bij de eerste spoelbeurt weer weg? Of blijft er wat achter. Misschien herhalen met azijn tussen de twee spoelbeurten in?
We hebben al maanden last van vieze geuren in onze was. En het gaat er maar niet uit.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kun je niet beter vragen hoe je die vieze geuren oplost? Heb je al een kookwas gedraait met soda?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja kookwas met een heel pak soda op t lange programma. Werkte bij mij om vetluis te verwijderen. Dat stonk ook, misschien is t dat.

Het beste antwoord

Elke wasmachine is anders, je heb ze ook met een stopprogamma, die gaat op een gegeven moment stoppen en laat de was in het water staan tot jij het weer verder laat gaan, heb jij dat programma niet kan je ook gewoon op een moment de machine uit zetten of de stekker er uit halen, dat water koelt niet zo snel af en zal na een half uur maar een graad of 5 gedaald zijn omdat de meeste wasmachines tegenwoordig extra geïsoleerd zijn om energie te besparen.

Toegevoegd na 44 seconden:
en dan wanner jij het wilt weer gebruiken, misschien werkt dit.