Echfa-wit bestaat niet meer; wat is een goed alternatief?

(liever geen tips uit oma's tijd/overlevering, maar tips/middelen waarbij ervaren is dat het echt werkt.)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
29.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
wat is echfa wit? Wat is de werkzame stof?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.saralee-int.info/NL-NL/Our+Brands/Biotex/Echfa+Wit/Biotex+Echfa+wit.htm Ingrediënten: INCI naam
SODIUM SULFATE
SODIUM CARBONATE
SODIUM HYDROSULFITE
SODIUM DODECYLBENZENE SULFONATE
TETRASODIUM EDTA
ZEOLITE
SODIUM TOLUENESULPHONATE
DISODIUM 4,4'-BIS[(4-ANILINO-6-MORPHOLINO-1,3,5-TRIAZIN-2-YL)AMINO]STILBENE-2,2'-DISULPHONATE
PARAFFINUM LIQUIDUM
PARFUM
LINALOOL
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb de laatste verpakking weggegooid; weet het dus niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank!

Antwoorden (2)

Echfa wit is nu van het merk biotex.

Bij elke drogist te koop. Het zit nog steeds is een witte flacon maar ziet er wel iets anders uit. Er staat nog wel echfa op.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Biotex is gestopt met Echfa-wit.
'Blanc Nuclear, White Activator' van het Belgische bedrijf 'eres'. Is gewoon ouderwetse Echfa Wit (wat Biotex omzeep (lol) heeft geholpen) maar dan uit België. Kan zijn dat je het in België moet bestellen, maar zelf neem ik het altijd uit Luxemburg mee.