Hoe krijg je een vieze lucht uit de bekleding van de koffer?

Er is een potje luchtverfrisservloeistof (die in het stopcontact kan) in mijn kofferbekleding gevallen en deze heeft gelekt. Mijn hele koffer stinkt enorm naar luchtverfrisser.

Hoe kom ik van deze geur af?

Toegevoegd na 1 minuut:
De bekleding kan niet worden uitgewassen!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3K

Antwoorden (1)

HG -alle nare geurtjes weg- heeft mij geholpen bij het verwijderen van vieze geuren van een oude bank (stof).
Heb het ooit gekocht bij de Jumbo , geen idee of ze het nu nog verkopen.

Toegevoegd na 17 uur:
5.49 euro- nog steeds bij de Jumbo