Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verwijder ik een tomatensaus vlek?

Hallo
Ik heb sommige gerelateerde vragen en antwoorden al gelezen. Ik ben op dit moment op vakantie, dus kan de vlek niet met vlekkendepper oid in de wasmachine doen. Wat kan ik tussentijds het beste doen? En gaat de vlek er na een week nog uit? Ben namelijk nog 8d op vakantie!

Alvast bedankt voor de hulp!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Omdat je verder waarschijnlijk niks bij de hand hebt kun je er het beste een beetje afwasmiddel op doen. Heb je zelfs dat niet bij je, probeer dan shampoo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Koop of leen een buisje kunstgebit tabletten, om ze te reinigen, hiermee kun je ook tomatensaus uit kleding verwijderen. Los de tablet op in warm water, giet het bruisende spul over de vlek en dep de vlek eruit. Het shirt niet wassen voordat je dit doet, dan is de kans dat het lukt veel kleiner.
Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kun je doen door Vanish Oxi Action Poeder toe te voegen aan het waspoeder. Werkt perfect.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gewoon uitspoelen met koud water, er verder niets aan doen en thuis in de Biotex stoppen, een nachtje weken en klaar is Kees.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding