Hoe krijg ik mijn harige kledingstukken onthaard uit de wasmachine?

Als je sommige kledingstukken helemaal onder de haren zitten, en ik doe ze in de was dan komen ze nat met haren eruit. Bestaat er een middeltje die de haren ondertussen dat het in de wasmachine zit eruit haalt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
7.8K
Amadea
10 jaar geleden
Ik denk dat je ze er beter vóór het wassen met zo'n kleefborstel af kunt halen. Te kopen bij onder andere Blokker.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat probleem heb ik ook.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of de droger in als je die hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja ik weet dat de droger er ook haren uithaalt, alleen het probleem is dat mijn kleren bijna allemaal stevig krimpen, dus de laatste tijd hang ik alles maar op.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat is het probleem van een droger of je zou het erin kunnen doen als het kledingstuk droog is en dan op de lauwe stand.

Antwoorden (3)

Stop bij je was een panty met daarin een tennisbal. Knoop de panty dicht zodat de tennisbal erin blijft zitten.
De haren blijven vastplakken aan de panty, en de tennisbal zorgt ervoor dat de panty blijft roteren in het wasmachine zodat deze zoveel mogelijk haren opvangt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
IK ben benieuwd:)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat moet lukken;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit heb ik ook wel eens gehoord. Volgens mij doet m'n schoonmoeder dit.
Je hebt overigens ook wasmachines met een haren-stand erop, maar om nou een nieuwe wasmachine te kopen...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Umm,, ik heb het in de wasmachine gedaan de bal in een panty, maar het doet niet?! Wat nU? uuh?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt waarschijnlijk niet de panty dicht geknoopt.
Knoop de panty dicht zodat de tennisbal erin blijft zitten.
De haren blijven vastplakken aan de panty, en de tennisbal zorgt ervoor dat de panty blijft roteren in het wasmachine zodat deze zoveel mogelijk haren opvangt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb hem dichtgeknoopt. Het werkt dus niet..
Ik zou de kledingstukken voordat ze in de wasmachine gaan even ontharen met een wegwerpbare kleefroller. ( o.a. te koop bij winkels voor huishoudelijke artikelen ) dat scheelt een hoop. Een programma met een extra spoelstop of water wil ook nog wel eens helpen. Als je kledingstukken waar haren op gezeten hebben hebt gewassen, kun je het beste de wasmachine daarna een keer leeg laten draaien op een kort programma. Anders zitten de kledingstukken die je daarna wast ook vol met haren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja ik heb laatst ook een trucje geleerd dat gaat zo: je rolt plakband om je hand heen, met de plakband naar buiten en voilà je kan zo je broek ontharen.
Dus geen roller die daar voor gemaakt is kopen gewoon plakband en je hand heb je nodig:)
Alleen het leek mij dus ook handig als dit allemaal in de wasmachine gebeurde.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kleefrollers zijn ook te koop bij Albert Heijn. Daar zijn ook navul rollers te koop.
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb namelijk een Mupshond en die beestjes ruiven nogal wat af. Ik ga dat probleem proberen op te lossen met die tennisbal in een nylonkous dat is het enige dat ik nog niet heb geprobeerd om de haartjes uit de kleren te krijgen. Wat ook goed is dat ge na een waspartij waarin kleren hebben gezeten, dat ge uw wasmachine eens goed spoeld, dan komen de haartjes die tijdens het wassen zijn losgekomen in de filter terecht. Succes.