Hoe krijg ge overgeefsel uit vloerbedekking

Hond heeft overgeven op de vloerbedekking hoe krijg ik dit schoon

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.4K

Antwoorden (3)

Eerst zoveel mogelijk eraf scheppen en dan schoonmaken met een beetje allesreiniger of azijn en een borstel. Vooral die laatste zal eerst stinken maar later ruik je het overgeefsel niet meer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Braaksel zorgt voor nare vlekken op uw tapijt. Net als voor de meeste vlekken geldt: als u er snel bij bent, blijft de schade binnen de perken.

Verwijder eerst zoveel mogelijk braaksel met een lepel of wat keukenpapier. Vervolgens kunt u twee dingen doen. Een mogelijkheid is om een dikke laag zuiveringszout op de vlek te strooien. Wacht tot het zout helemaal droog is en haal het vervolgens weg met de stofzuiger. U kunt ook de vlek eerst met koud water deppen en vervolgens met witte wijnazijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ruitix (mag ook een b merk zijn) en een iets harde borstrl. Werkt bij kattenbraaksel perfect in elk geval.