Vulgewicht wasmachine is 6 kg, kan ik daar een dekbed in wassen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
8.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat is de maat van het dekbed?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Veel beter: Wat is de massa(ook wel gewicht genoemd) van dat dekbed?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Haha ja het enige wat je hoeft te weten is het gewicht van je dekbed.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tja maar als het een eenpersoonsdekbed is was het antwoord meteen ja geweest ;)

Antwoorden (1)

Ja, gemakkelijk. Het is even proppen maar als het er weer uitkomt is het nog maar een klein hoopje... De hoeveelheid water die de machine gebruikt is dezelfde als bij andere wassen dus qua gewicht maakt het niets uit.
Als je een echt donzen dekbed wilt wassen, neem dan een speciaal dons wasmiddel anders is het over en uit. Kunststof echter kan je met elk gewenst wasmiddel wassen en meestal is het in een wip weer droog..