Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een electrische deken wassen?

Ik heb, om precies te zijn een Montiss Elektrische Fleecedeken WBF6239MG en wil deze uitwassen in de wasmachine, dat kan nl, daarom vond ik dat zo ideaal:-). Nu ben ik mijn gebruiksaanwijzing kwijt, maar er staat mij iets bij dat ik sowieso de 'stekker aansluiting' er af moet halen. Dan blijft er toch nog iets van de electrische aansluiting (van de bedrading) aanzitten. Mag deze gewoon mee in de wasmachine?

Wie heeft ervaring hiermee en kan me het vertellen?
Heel graag, alvast bedankt!

Picture for question
10 jaar geleden
10.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je de deken van het kastje scheid mag je deze gewoon op 30 graden in de wasmachine op een kort programma draaien (en centrifugeren). Daarna mag je de deken op een waslijn of droogmolen laten drogen. Die bedrading die aan de deken zitten (het uitstekende kabeltje met die stekker) moeten gewoon mee in de wasmachine. (Dit kan je niet verwijderen). Zo heb ik mijn deken ook mijn elektrische deken ook gewassen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
misslobe
10 jaar geleden
Aaah edankt, dat wou k even weten + 10!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding