Hoe kan ik een electrische deken wassen?

Ik heb, om precies te zijn een Montiss Elektrische Fleecedeken WBF6239MG en wil deze uitwassen in de wasmachine, dat kan nl, daarom vond ik dat zo ideaal:-). Nu ben ik mijn gebruiksaanwijzing kwijt, maar er staat mij iets bij dat ik sowieso de 'stekker aansluiting' er af moet halen. Dan blijft er toch nog iets van de electrische aansluiting (van de bedrading) aanzitten. Mag deze gewoon mee in de wasmachine?

Wie heeft ervaring hiermee en kan me het vertellen?
Heel graag, alvast bedankt!

Picture for question
10 jaar geleden
10.7K

Het beste antwoord

Als je de deken van het kastje scheid mag je deze gewoon op 30 graden in de wasmachine op een kort programma draaien (en centrifugeren). Daarna mag je de deken op een waslijn of droogmolen laten drogen. Die bedrading die aan de deken zitten (het uitstekende kabeltje met die stekker) moeten gewoon mee in de wasmachine. (Dit kan je niet verwijderen). Zo heb ik mijn deken ook mijn elektrische deken ook gewassen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
misslobe
10 jaar geleden
Aaah edankt, dat wou k even weten + 10!