Hoe krijg je wietlucht uit stoelen?

Ik heb meubels gekocht bij de kringloop winkel. Thuis aangekomen kom ik tot de ontdekking dat er een zeer sterke wietlucht in de stoelen zit. Ik begin haast te vermoeden dat ze uit een koffieshop komen o.i.d. Nou vroeg ik mij af of er tips en trucs zijn deze lucht uit de stoelen te krijgen.
De stoelen zijn eetkamer stoelen met leren bekleding. Ik heb ze al gereinigd met leerreiniger. Ik denk dat het ook in de kussens zit omdat als je gaat zitten de geur erg sterk wordt. Nu staan ze maar even onder een afdakje buiten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Bij de benzinepomp verkopen ze flessen met leerpoets voor autobekleding.
Spul reinigt erg goed en laat een frisse lucht achter.
Je kunt het ook proberen met HG alle nare geurtjes weg, niet teveel sprayen, anders krijg je vlekken op je stoelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Om dat de geur onder het leer zit,zou je kunnen overwegen het leer los te halen.
Dan kun je met zekerheid zeggen of het daar zit.
Als je de lucht weg wil krijgen zonder het leer eraf te halen zal dat niet lukken denk.
Je kan er op spuiten wat je wil,maar het gaat niet door het leer heen.
Probeer een stukje leer los te halen,en dan ruiken
Succes met die nare lucht.
11 jaar geleden
met ozon.
Huur een ozongenerator en zet ze een dag in een afgesloten kamer.