Hoe ik dit houten beeld schoon?

Dit beeld heb ik van mijn oma geërfd. Heeft aardig wat stof gehapt in de loop van de tijd. Aangezien het een hoop versiersels heeft komt de stofzuiger niet overal. Het is van niet glanzend hout. Ik durf het niet onder bv de douche te zetten, of buiten in een milde regenbui. Kan je dit gemakkelijk zelf schoonmaken? of waar kan ik dit houten beeld wegbrengen naar een bedrijf dat dit schoonmaakt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.7K

Het beste antwoord

met een plumo of een wat hardere borstel, voor de smalle inkepingen eventueel een pijpenrager? is dat een idee?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

St MArc in een water oploseen en uw beeld daar een paar maal goed in onderdompellen en naspoelen met proper water.
Niet IN het water laten want dan gaat het opzuigen en evt vervormen of splijten.
Na uitdrogen kan u het naar believen behandelen met olie, was of vernis.
Gegarandeerd proper zonder beschadigen, succes.