Ik zoek een makkelijk schoon te houden doucherekje, iemand tips?

Ik ben opzoek naar een goede oplossing voor een doucherekje waar ik mijn shampoo enz. op kan zetten. Zonder dat dit gaat schimmelen door het vocht in de douche/badkamer. Iemand een goede tip?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.8K
Amadea
11 jaar geleden
Een simpel plastic rekje volstaat!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe moet het bevestigd worden, dat rekje?

Antwoorden (5)

Er is een leverancier die o.a. aan de Formido levert. Base line heet de leverancier. Deze hebben zeer leuke en goedkopere rekjes. Als je naar wat meer keuze wilt zou je bij het merk Tiger eens kunnen kijken. Beide merken zijn geschikt voor de badkamer en gaan dus schimmel tegen.

Mijn advies zou dus zijn; loop bij een bouwmarkt in de buurt eens binnen! (praxis, formido en gamma)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De Blokker heeft ze ook, chroomkleurig maar met een geplastificeerd laagje zodat ze niet roesten. En niet te duur.

Toegevoegd na 5 dagen:
Degene die ik bedoel is van het merk Tomado.
Je moet hem met schroeven aan de muur vast maken.
Is volgens mijn ervaring ook beter, want zuignappen houden een tijdje maar laten uiteindelijk altijd weer los.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een soort plastic mandje dat je met zuignappen aan de muur hangt. Kan zo in de afwas(machine). Bij de Hema en Blokker te koop voor een paar euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een draadmandje.
Daar blijft geen water op liggen en er schimmelt niet.
Er zijn bij de bouwmarkt, de Blokker en nog veel meer winkels
genoeg doucherekjes, draadmandjes te koop.
Een mandje of met meer etages.
Om aan de douchestang te hangen, om met zuignappen te bevestigen,
om aan de kraan te hangen, om met schroeven in de muur vast te maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij mij roest het altijd maar bij de ikea is er een van rvs wel wat duurder het is een rvs frame waar je ook speciale passende bakjes voor kunt kopen