kan waspoeder over de datum gaan

Toegevoegd na 1 minuut:
Als ik waspoer gebruik kan het dan over de datum gaan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
6.3K

Antwoorden (7)

Nee hoor dat kan niet... Het kan wel nat worden wellicht, hygroscopisch... Maar als je het droog en donker opslaat kan het jaren mee...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, dan zou er wel een datum op staan en die staat er niet. En dan nog, het ergste wat je dan zou kunnen overkomen is dat de was niet schoon wordt....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat kan ontzettend lang mee gaan. Het enige als je het pak open laat staan en er komt vocht bij gaat het klonten, maar als dit niet te hard wordt , zal het water het weer los maken (het blijft broos zodat je het met je vingers ook stuk kan maken.
Het poeder zal niet verkleuren of dat er schimmel op kan komen.
Dus niet weggooien maar gewoon bewaren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb het idee van niet, maar wat zou het dan nog voor een probleem kunnen veroorzaken.
Minder schoon wassen is het enige wat ik kan bedenken.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Airwolf77;

Zolang je het niet wilt eten niet, nee. Maar misschien heb je de wasmiddelenindustrie hiermee wel op een geweldig idee gebracht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, de kracht kan er wel afgaan.
het wasmiddel bruist minder tijdens het wassen, ruikt minder, en wast dus minder fris schoon.
em het ligt er ook aan waar je het bewaard, op een vochtige plaats zoals de badkamer kan het plakkerig worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee want als je het gebruikt gaat het op