Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verwijder je de vlekken van tomatensaus uit plastic?

Daarnet knoeide mijn vader met de macaroni, en ja hoor op de nieuwe placemat.. deze is van een soort plasticachtig materiaal. Hoe halen we de vlek eruit? Het is geen gezicht, en nog erg zonde ook aangezien we ze vorige week pas gekocht hebben..

Voortaan geen placemat voor papa!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
25.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is een groene placemat, maar ik ga beide tips is proberen. Bedankt! :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik zo vrij mag zijn, maar een placemat die niet tegen knoeien kan???
Moet toch niet nog gekker worden!!
Is toch belachelijk!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb dat weleens met kerrievlekken,ik doe er dan gewoon wat bleekwater op en wrijf dat even goed in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Je zou de placemat kunnen weken in een sopje van groene zeep .
Alleen moet je het zo doen dat alleen de vlek wordt behandeld zonder dat het in de naden van de placemat komt.
Laat het er gewoon een tijd in liggen.
daarna gewoon met een doekje vrijwen.
Als het nog geen resultaat oplevert dan nogmaals.
Alleen als het een witte is zal dat moeilijker gaan omdat dit altijd zichtbaar zal blijven.
Succes ermee.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, ik ga het proberen!
Ik hou het altijd bij de gele dasty van de Wibra. Inspuiten in laten werken en afspoelen
(Lees meer...)
anneliez
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat heb ik helaas niet op voorraad, maar misschien een handig idee voor als ik in de buurt bij de Wibra kom.
een sopje maken van biotex en t erop doen , een nachtje intrekken en morgen afspoelen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel eenvoudig, gebruik pure dreft afwasmiddel op een goed uitgewrongen handdroog sponsje en wrijf de vlek ermee weg! Laat ff weten of het geholpen heeft. Groet Klusmuts
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan eens proberen met het in te wrijven met een citroen en daarna in de zon leggen. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar vind het wel het proberen waard. Heb die tip ooit gekregen van mijn grootouder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding