Is een wasmachinebak nog nodig bij een Samsung Ecobubble wasmachine?

Ik heb een Samsung WF0704Y7E wasmachine besteld met zogenoemde "Aqua Control-technologie" ingebouwd (zie http://www.samsung.com/nl/consumer/home-appliances/washers-dryers/washers/WF0704Y7E/XEN-features). Is het nou zo dat deze wasmachine helemaal niet kan lekken (of maximaal wat druppels), of is het wijsheid om nog steeds een wasmachinebak er onder te plaatsen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

zolang er niets fout gaat is het niet nodig (duh...)
als het fout gaat binnen de verwachtingen van Samsung is het niet nodig.

Sommige fabrikanten verzekeren de schade die ondanks de beveiligingen ontstaan, de vraag is of je dat voldoende vindt. (Je zit ondanks de vergoeding nog wel met de rommel -als- het fout gaat).

Als de zaak netjes aangelegd wordt is de kans op lekkage minimaal, maar dat geldt niet alleen voor samsung machines.